Ticker

6/recent/ticker-posts

Infopayeng

Responsive Advertisement

Me´:pa la:ngku:ka No:✍ Mg Tapan Payeng,Mising kobita,Mising poem,Mising Me´tom মিছিং কবিতা

             Me´:pa la:ngku:ka No:
                                      ✍ Mg Tapan Payeng




A:ne´ rago ruyide´m  banpakto
ngonye´k sulli´ okum mo:ko do:
Ngo ki´nda:k e´mpey
nok asinbok agomde´m
ngokke´ le´:gange´ appune´ punma:ng.
Odo:boi lu:bidagai ata:i magya:ng bi´
town o:lo me´:lig yo:ka e´mna
ta:ttoma:ng se´:ko si:ne´y....

Me´:padang no:  e´:de´ agom ki´:ri´de´m
ane´ ruyi:dokke´ e´:sare´ sar:kolo
Asin agome´ lu:bisunamde´m.
A:ne´ ru:yido su:paksin tu:lung tu:bipe´
je´:la je´:la oi:nitom ko tombi´pe´
nokke` le´:gange´.
Me´pa da:kkun no
li´gang lo:nge´ dokke´
gumrag maksong sona:m de´m.

O:  no: oko:lo me´:paye´n
no townolo:kke´ mimbi´:re´min
no okolo ribi gase´n ge´:yebon.
e´mpi ge´lasin lu:dung nom
si:lo ki:ji:r longe´ angka:bo
gi:nmur po:lo to:pe´ bo:je´ko
ayir ka:mabong .
So:lang ku:pe´ le´:kope´ gumra:ge´m
to:mlangku:pe´ nitome´m le´:kope´
li´:gang lo:nge´do..

Post a Comment

0 Comments